czwartek, 19 grudnia 2013

Rupert Grint


Przede wszystkim chciałem was bardzo przeprosić za brak wczorajszego wpisu. Jednak uważam, że dobrze się stało ponieważ dostałem dzisiaj odpowiedź. Od kogo (wiadomo)? Ale czy jest to PP czy  orginał? O tym potem.
Zacznijmy od tego, że ponad miesiąc temu zauważyłem, że pojawił się adres VV Ruperta od razu wziąłem się do napisania listu zrobiłem najładniejszy list i kopertę. Gdy wszystko było już wyruszyłem tradycyjnie na pocztę.
Obstawiłem, że jeśli nie dostanę orginału po dwóch tygodniach to później mogę liczyć tylko na PP. Moje obawy były trafne czas minął, a podpisu nie było. Nagle nadszedł moment kiedy wiele osób zaczęło dostawać orginalne podpisy! Jednak  go nie dostałem. 
Po okropnym dniu w szkole wróciłem i jak zwyklę zajrzałem do skrzynki, znalazłem tam kopertę od razu ją rozpoznałem. 
W podskokach ruszyłem do mojego pokoju i otworzyłem kopertę...


znalazłem nadrukowany liścik czego można było się spodziewać, ale w środku było jeszcze zdjęcie...
Jednak nie było to PP tylko prawdziwy podpis Ruperta!!! :D

Jestem ogromnie szczęśliwy nie spodziewałem się takiej odpowiedzi, ale w końcu jedno z moich marzeń się spełniło <3

Wysłałem: znaczki(UK), 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 28.10.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie
Dnia: 19.12.13r
Czekałem: 2 miesiące i tydzień


7 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Ja swój list do Rup'a wysłałam 12 listopada, myślisz, że dostanę odpowied?ź

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Myślę, że jest to bardzo możliwe. Jak widzisz ja czekałem 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Naprawdę chyba bardzo trudno dostać od niego autograf :)
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, podpis od niego to prawie skarb ^^

    OdpowiedzUsuń