sobota, 27 grudnia 2014

        Ostatnie Wspomnienie Davida Ryall'a


 Koniec roku zbliża się bardzo szybko, biorąc pod uwagę, że święta wbrew pozorom szybko przemijają. Oczywiście jak każdy z nas Boże Narodzenie spędziłem z rodziną, beztrosko ciesząc się świętami. Niestety nie zdawałem sobie sprawy z tego co się stało...
 Dziś dotarła do mnie przykra informacje, że 25 grudnia zmarł David Ryall, który w Harrym Potterze grał Elpihiasa Doge'e. Mimo, że odegrał małą rolę (jak zawsze powtarzam) każdy aktor jest tak samo cenny, bez znaczenia co do czasu w filmie. David był świetnym aktorem i dobrym człowiekiem, miałem nadzieję, ze ten rok już nikogo nam nie zabierze, ale jak zwykle się myliłem... 
 To przykre, kiedy odchodzi człowiek, który razem z całą obsadą HP zmienił twoje życie. 

 Cóż mogę powiedzieć? Żegnaj David, nigdy o Tobie nie zapomnimy... :'( /*



Ogromnym zaszczytem było, że mogłem do niego napisać list, i otrzymać autograf, który będzie kolejnym bardzo cennym :(






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz