wtorek, 27 sierpnia 2013

                                      Ciarán Hinds




Następny aktor, który nie przypomina żadnej Potterowej postaci. Kolejny przykład ciężkiej pracy makijażystów. Ten aktor zagrał Aberfortha Dumbledore'a. Na prawdę nie widać podobieństw. Autograf od tego aktora jest dla mnie (jak na razie ) najważniejszy. Na zdjęciu widnieje dedykacja, której bym się w życiu nie spodziewał. Niby nic szczególnego a jednak :



Tak dobrze widzicie . Jest napisane ,, jak się masz ? '' po polsku !
Przez tydzień nie mogłem w to uwieżyć . Okazało się, że Pan Hinds ma polskie korzenie czego wcześniej nie wiedziałem. Jest to wyjątkowy podpis.

Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 04.06.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie
Dnia: 05.08.13r
Czekałem:  61 dni

Adres: http://www.fanmail.biz/78441.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz