środa, 26 czerwca 2013

                                        Gemma Jones



 Pani Pomfrey jest wspaniałą pielęgniarką w Hogwarcie wyleczy każdego z każdej choroby, jest jedną z najlepszych postaci ze świata J.K.Rowling. 11 czerwca wysłałem list Do Gemmy Jones . Czekałem bardzo krótko odpowiedź przyszła 26 czerwca.






Wysłałem: IRC, 2 zdjęcia, kopertę zwrotną i list.
Dnia: 11.06.13r.
Otrzymałem : podpisane zdjęcia (bez dedykacji)
Dnia:26.06.13r.
Czekałem: 15 dni
Adres: http://www.fanmail.biz/64796.html


3 komentarze:

  1. Uuudało się dostałem autograf od Gemmy!
    Jestem szczęśliwy!
    Ile dni ,to trwało 7-17.03.
    Szybko!!
    Najbardziej dziękuję adminowi tego bloga!
    Dzięki tobie moje malutkie marzenie się spełniło ,życzę ci więcej autografów.
    Czytelnikom również życzę spełnienia marzeń!
    Ja narazie będę wysyłać do tych co odpisują najszybciej i jeszcze raz dziękuję ci adminie za słowa otuchy i ciepła dla nas <3
    Dziękuję <3
    To ja zabieram się za następne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukcesu oczywiście gratuluję i dziękuję za miłe słowa :)
      Nawet nie wiesz jak mi miło to słyszeć :D Cieszę się, że mogłem komuś odrobinę pomóc. Zechciałbyś mi wysłać zdjęcie autografu na e-maila? :> patrykstolarskimaj@o2.pl

      Usuń
  2. This is vefy fascinating, You are an excessivepy skilled
    blogger. I have joined your rss feed and lokok ahead to in quest
    of extra of your great post. Also, I've shared your website in my social networks

    My web page ... forex position size calculator

    OdpowiedzUsuń