wtorek, 18 czerwca 2013

                                 Matthew Lewis




    Moim kolejnym celem stał się Matthew Lewis czyli wspaniały Neville Longbottom ! Po moim pierwszym sukcesie postanowiłem dalej spełniać moje marzenie o zebraniu autografów. Dosłownie kilka minut po otwarciu koperty od Hazel Douglas pobiegłem na pocztę by wysłać list do Matta czyli 10 maja 2013r.Tym razem nie martwiłem się ,że odpowiedź nie nadejdzie po pierwszym sukcesie wierzyłem w kolejne. I się nie pomyliłem! 10 czerwca 2013r. miałem klasową wycieczkę do Warszawy i nie było mnie cały dzień szkoda ponieważ tego dnia przyszedł do mnie list od Matta. Jednak o tym , że przyszedł do mnie list dowiedziałem się następnego dnia rano i dopiero wtedy go otworzyłem. Moim oczom ukazały się dwa zdjęcia z dedykacja i krótki liścik w którym było napisane , że Matt bardzo mi dziękuje za miły list i przeprasza że nie mógł go napisac osobiście. 






Wysłałem: IRC,1 zdjęcie,koperte zwrotną i list.
Kiedy: 10.05.13r
Otrzymałem: Moje podpisane zdjęcie z dedykacją + dodatkowe z dedykacją .
Kiedy:10.06.13r.
Czekałem: 30 dni(miesiąc)
Adres: http://www.fanmail.biz/65483.html


                

1 komentarz:

  1. Gratulacje !!!! Wspaniała kolekcja :) Ja sama, ma autograf Matthew'a Lewisa i nie zapomnę momentu gdy przyszłam z wycieczki szkolnej do domu i babcia powiedziała mi "przyszedł do ciebie jakiś list z zagranicy". Na początku nie miałam pojęcia o co jej chodzi i zastanawiałam się czy aby ostatnio nie zamawiałam coś na zagranicznych stronach :) Teraz ten autograf wisi u mnie na ścianie oprawiony w antyramę. Wysłałam parę próśb o autografy do paru aktorów ale jak na razie nie przyszedł żaden,no cóż....ale nadal czekam :D

    OdpowiedzUsuń