sobota, 15 czerwca 2013

 Hazel Douglas




   Na  początek postanowiłem wysłać list do Hazel Douglas odtwórczyni roli Bathildy Bagshot. Zrobiłem to 15 kwietnia 2013r.
  Zamartwiałem się czy, aby na pewno wszystko dobrze pójdzie bo od tego czy przyjdzie odpowiedź zależała moja dalsza przygoda z autografami. Gdy mineło dwa tygodnie zacząłem się niepokoić, od tego czasu zaglądałem codzienie do skrzynki. W upalny dzień 10 maja gdy wszedłem do domu mama powiedziała, że przyszedł do mnie list. Gdy dała mi kopertę od razu rozpoznałem  kopertę którą sam zaadresowałem. Pobiegłem do swojego pokoju i pośpiesznie otworzyłem kopertę. Moim oczom ukazało się zdjęcie, które wyslałem podpisane bez dedykacji oraz drugie zdjęcie od pani Douglas (zastanawiam się czy to nie jest nadruk). Moja radość była wielka od tego momentu postanowiłem dalej wysyłać listy.








Wysłałem: IRC, 1 zdjęcie, kopertę zwrotną, list.
Kiedy:  15.04.13 r
Otrzymałem: podpisane zdjęcie + drugie zdjęcie.
Kiedy:10.05.13r.
Czekałem:  25 dni
 Adres: http://www.fanmail.biz/3549.html


                 


                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz