wtorek, 27 sierpnia 2013

                                        John Hurt




Tego aktora na pewno kojarzycie. Zagrał pana Ollivandera najlepszego sprzedawcę różdżek w całej Wielkiej Brytanii. Chociaż ten aktor pojawia się tylko w kilku scenach w ,,Harrym Potterze" to dziś mogę się cieszyć Jego autografem. Po dwóch pierwszych listach na pewno  przybyło mi dużo wiedzy na ich temat. Mam jeszcze wiele listów do wysłania  no i zawsze trzeba czekać (teraz moje oczekiwania mogą potrwać nawet  dwa miesiące ).

Wracając do autografu. Wszystko przebiegło pomyślnie autograf jest wspaniały:



Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list.
Dnia: 03.06.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcia (bez dedykacji)
Dnia:11.07.13r
Czekałem: 38 dni
Adres: http://www.fanmail.biz/2476.html   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz