piątek, 13 września 2013

                                 Bill Nighy



Dzisiaj piątek trzynastego, ale jak widać dla mnie nie pechowy. Po drodze do szkoły unikałem szczelin w drodze i się opłacało bo w domu czekał na mnie list z UK. Jest on oczywiście od Billa Nighy czyli nowego ministra magii. Niestety ten aktor nie podpisuje naszych zdjęć ,które mu wysłaliśmy, ale za to daje inne podpisane jak najbardziej autograf jest prawdziwy. Kiedyś na odpowiedź trzeba było czekać nawet i rok teraz czeka się dwa tygodnie lub trzy (Cieszę się z tej odpowiedzi, ponieważ w ciągu miesiąca przyszedł do mnie tylko autograf PP od Daniela Radcliffe) Ten autograf to Wielki sukces !!!




Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 17.08.13r

Otrzymałem : podpisane zdjęcie (inne)
Dnia: 13.09.13r
Czekałem: 27 dni

Adres: http://www.fanmail.biz/3978.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz