wtorek, 8 października 2013

                           Jim Broadbent



  Napewno jest wam bardzo miło kiedy dostaniecie coś niespodziewanie zwłaszcza gdy jest to coś ważnego i miłego. Od trzech tygodni nie dostałem żadnej odpowiedzi aż do dzisiaj. Autograf jest od aktora, który zagrał wspaniałego mistrza eliksirów Horacego Slughorna. 
 Według książek Slughorn był gruby i miał zarost na twarzy  pomimo, że Jim nie przypomina książkowego profesora to jednak przekonał mnie swoim talentem. Najbardziej jednak urzekły mnie jego wspaniałe miny. 
Co więcej tego autografu spodziewałem się pod koniec grudnia, ponieważ czytałem, że odpisuje po czterech miesiącach. Wielkim zaskoczeniem dla mnie było to, że otrzymałem odpowiedź zaledwie po miesiącu. 
Jak widać życie lubi zaskakiwać i robić nam różne niespodzianki.



Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 09.09.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie
Dnia: 08.10.13r
Czekałem: 29 dni

Adres: http://www.fanmail.biz/3008.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz