środa, 9 października 2013

                             Siân Thomas



Jaki człowiek potrafi być zakręcony. Tego dnia w, którym dostałem autograf od Jima Broadbenta ze skrzynki wyciągnąłem jedną kopertę. Okazało się, że trzy godziny później moja babcia przyniosła drugą kopertę. Napewno listonosz nie był u mnie drugi raz, po prostu gdy ujrzałem pierwszą kopertę od razu ją wyciągnąłem nie patrząc czy jest coś jeszcze.
Żeby było ciekawie kilka minut po otworzeniu koperty od Jima coś mnie podkusiło żebym zajrzał jeszcze raz do skrzynki w połowie drogi jednak zrezygnowałem z tego pomysłu i wróciłem do domu.
Nauczka dla mnie na przyszłość: Należy zawsze sprawdzać skrzynkę bardzo dokładnie.
 Wracając do aktorki. Zagrała Amelię Bones, która brała udział w przesłuchaniu Harry'ego. Postać, która pojawia się tylko przez kilka minut  w Zakonie Feniksa.
Jednak do wysłania prośby o autograf przekonał mnie sukces Aleeex Smile ,która napisała na adres VV Pani Thomas. Natomiast ja pisałem na adres agencji aktorki. 
Wniosek jest jeden : nawet aktorka, która pojawia się przez kilka minut jest ważna.



Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 23.09.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie
Dnia: 08.10.13r

Czekałem: 15 dni
Adres: http://www.fanmail.biz/65319.html

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz