niedziela, 17 stycznia 2016

Arben Bajraktaraj


 Życie licealisty jest bardzo trudne, nie mówię żebym się uczył, ale same przetrwanie w szkole jest bardzo wyczerpujące. Nie pamiętam kiedy ostatnio wysłałem jakiś list, 2 IRC ciągle leżą w szafce. Napisałem już do wszystkich ważnych osób i spora część z nich nie odpisała, pozostali sami epizodyczni aktorzy. Także na razie nie mam do kogo pisać. W maju dostałem odpowiedź od Arbena, który wcielił się w postać Dołohowa. Słyszałem, że wysyła autografy jak się napisze na maila, więc spróbowałem w odpowiedzi dostałem adres na który miałem wysłać kopertę zwrotną i zdjęcie, tak więc zrobiłem. Trochę czekałem, ale było warto na przerwanie autografowej ciszy. Niestety, ale od tamtego czasu nie dostałem żadnej odpowiedzi. Może jeszcze odpiszą, a może spróbuję napisać jeszcze raz.





Wysłałem: list, zdjęcie, kopertę zwrotną i IRC
Dnia: 30.09.13r
Otrzymałem: moje podpisane zdjęcie + podpisana karteczka.
Dnia:11.05.15r
Czekałem:  Rok, 7 miesięcy i 12 dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz