czwartek, 19 stycznia 2017

Miriam Margolyes



 List do Miriam był jednym z pierwszych, które wysłałem. Wtedy aktorka odpisywała po dwóch tygodniach (max 2 miesiącach). Wtedy wysyłane były podpisane zdjęcia (PS). Poźniej zaczęła rzadko odpowiadać na listy, choć zdarzało się kilka autografów z dedykacją. 
 Do Margolyes pisałem dwa razy i na żadną z tych próśb, nie otrzymałem odpowiedzi. Po kilku miesiącach postanowiłem odpuścić sobie tę aktorkę i nie pisać do niej już nigdy więcej. 
 Teraz tracę nadzieję, że otrzymam autografy, o które prosiłem tak dawno. Do czasu, gdy dzisiaj na stole znalazłem list z UK! Od razu rozpoznałem koperty z pierwszej serii, które zaadresowałem do siebie. Nie miałem pojęcia od kogo to. Otworzyłem kopertę i w środku był autograf Miriam Margolyes z dedykacją! Naprawdę się tego nie spodziewałem. Zwłaszcza, że czekałem prawie 4 lata. 




Wysłałem: list, zdjęcie, kopertę zwrotną i IRC
Dnia: 11.07.13r
Otrzymałem: podpisane zdjęcie 
Dnia: 19.01.17r
Czekałem:  3 lata i 6 miesięcy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz