środa, 16 października 2013

                             David Bradley


  To jest mój nowy rekord, ponieważ list do Pana Davida wysłałem dwudziestego ósmego czerwca (zaraz po zakończeniu roku szkolnego). Na fanmali.biz widziałem, że wszystcy otrzymali odpowiedzi po miesiącu lub dwóch, natomiast ja czekałem i czekałem, aż w końcu miałem nawet momenty zwątpienia,ale ciągle wierzyłem,że odpowiedź nadejdzie i tak się stało po ponad trzech miesiącach. 
  Raczej nie ma osoby, która lubiłaby woźnego, który jest okropny wobec uczniów, jednak dzięki tej odpowiedzi nawet polubiłem Filcha. Dostrzegłem jak wiele serca David Bradley włożył w wykreowanie tej postaci.
 Poprzedni tydzień można uznać za udany. Najpierw we wtorek autografy  Jima Broadbenta i Siân Thomas, a w piątek autograf od Davida Bradley'a. Poproszę o więcej takich tygodni :D



Wysłałem: IRC, 1 zdjęcia, kopertę zwrotną i list
Dnia: 28.06.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie
Dnia: 06.10.13r
Czekałem: 105 dni

Adres: http://www.fanmail.biz/72969.html





5 komentarzy:

  1. Mówiłam, że przyjdzie
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie dzięki Tobie do końca nie zwątpiłem w sukces :)

      Usuń
  2. Gratuluję :D
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nowy post w każdą środę" Środa się kończy, a wpisu jak nie było tak nie ma. Nie ma o czym pisać? To nie trzeba było pisać takich deklaracji. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wiele pomysłów o czym napisać tylko, że przez tydzień internet mi nie działał. Przepraszam :(

      Usuń