środa, 12 lutego 2014

Rhys Ifans


 Nie wiem dlaczego, ale autografy strasznie lubią przychodzić podczas mojej nieobecności. Gdy byłem na wakacjach dostałem kilka odpowiedzi i teraz kiedy byłem na feriach dostałem dwa autografy, pierwszy od Juliana Glovera, a drugi od Rhysa Ifansa.
  Tym razem mama o nowym sukcesie powiedziała mi następnego dnia  gdy rozmawiałem z nią przez telefon i wtedy po raz pierwszy dowiedziałem się od kogo jest autograf ,,Mężczyzna w średnim wieku z długimi bląd włosami" tak opisał go mama i od razu wiedziałem kto to. Po kilku minutach miałem okazję zobaczyć zdjęcie na skype.
 Pisząc o Rhysie nie mógłbym nie wspomnieć o jego, krótkiej historii, nazywał się Rhys Evans, ale mając 13 lat zmienił swoje nazwisko na "Ifans" i został wokalistą grupy rockowej Super Furry Animals. To trochę dziwne, że taki młody chłopiec zmienił swoje nazwisko, ale widocznie "Evans" mu się nie podobało.
 Co do zdobycia jego autografów:
-wysyła kilka autografów jednocześnie. 
- raczej nie czyta listów swoich fanów bo nigdy nie pisze dedykacji.
 Ale mimo wszystko odpisuje i to jest najważniejsze. 
 Sama postać Ksenofiliusa jest wzorem do naśladowania, gdyż nie przejmuje się złymi opiniami na swój temat (jest sobą) i za wszelką cenę próbował uratować swoją córkę co świadczy o tym, że jest to także przykład kochającego ojca.


Wysłałem: IRC, 1 zdjęcie, kopertę zwrotną i list
Dnia: 28.10.13r
Otrzymałem : podpisane zdjęcie 
Dnia: 27.01.14r.
Czekałem: 3 miesiące i 1 dzień
Adres: http://www.fanmail.biz/7859.html



2 komentarze: